Klachten
Heeft u een klacht, opmerking of tip?
Heeft u een opmerking of een klacht dan kunt u altijd contact opnemen met een van onze medewerkers. Meestal komen we er samen uit. We verzoeken u ook dringend aan te geven als u een klacht heeft. Als we niet weten dat er iets niet goed loopt, kunnen we het ook niet veranderen. We hechten waarde aan uw mening.
Wilt u uw klacht liever schriftelijk doorgeven, dan kunt u onderstaand klachtenformulier invullen of bij de balie een formulier ophalen. We proberen elke klacht zo snel mogelijk en uiterlijk binnen vier weken af te handelen.
Komt u er niet uit met uw huisarts?
Voor mensen die een klacht hebben over hun huisarts waar ze niet samen uitkomen is er een klachtencommissie: Klachtenpunt Huisartsenzorg Twente. U kunt hier een klacht melden via dit formulier.
Als dit voor u niet mogelijk is, kunt u ook klachtenbrief schrijven en deze sturen naar: Klachtenpunt Huisartsenzorg Twente, P/A HDT-Oost, Postbus 1084, 7500 BB Enschede.